תחזוקת אתרי וורדפרס שחוסכת לכם זמן
ניהול אתרים יעיל הוא המפתח להצלחת אתר
בדיוק, כמו כל תוכנה, אתר אינטרנט זקוק לתחזוקה ושדרוגים כדי להישאר בטוח, מאובטח ופועל בצורה חלקה. אם זה לא אתם, אז מי? אם האתר שלכם נופל או נפרץ, מי זמין כדי לתקן את זה?
המציאות היא שאתם לא באמת יכולים לעשות 'שגר ושכח' כשזה מגיע לאתרי אינטרנט. בזמן השקת האתר הכל פעל היטב, ואם הכל עובד תקין באתר אתם פשוט לא תחשבו להתעסק איתו שוב.
לפי ההיגיון הזה, כל עוד הוא נגיש מבחינה טכנית – כל עוד משתמשי הקצה שלכם לא חסומים מהאתר, אתם לא תתעסקו בעבודה הקשה של שיפור, ניטור, תחזוקה, עדכוני תוכן, עיצוב, אבטחה ועוד המון דברים קריטיים כדי לשפר את האתר ולגייס עוד ועוד לקוחות לעסק שלכם.
כאן אנחנו נכנסים לתמונה.
אז מה היתרונות של השירות שלנו?
ביצועים
אנו משפרים את מהירות האתר, זמן הפעולה, האבטחה ועדכון התוכנה שלכם כדי לשפר את ביצועי האתר.
צמיחה
אנו עוזרים לנהל את צמיחת האתר - בין אם זה שמירה על תוכן מעודכן, ניטור, ניתוח או השלמת שינויים עיצוביים קטנים.
מתכנתים מנוסים
אנו נתאים כל צורך שעלול לצוץ, החל מעדכון קטן ועד עדכונים גדולים, כדי לשמור על האתר דינמי ותחרותי.
ביטוח אתרים
חשבו עלינו כעל פוליסת ביטוח לאתר שלכם. כשמשהו ישתבש - מה שישתבש, בין אם מינורי ובין אם גדול - דאגנו לכם כדי שנוכל להתערב ולשחזר, תוך שמירה על הנוכחות הדיגיטלית שלכם בטוחה.
אבטחה
אנו מאמצים את הטכנולוגיות והנהלים החדשים ביותר של אבטחת סייבר כדי להגן על האתר שלכם מפני איומים שעדיין לא ידועים. ניטור רציף והגנות פרואקטיביות שומרים על בטיחות האתר והמבקרים שלכם.
מומחי UX & UI
מומחי ה-UX והממשק שלנו מעצבים ממשקים אינטואיטיביים ומושכים, שלא רק הופכים את הניווט לפשוט אלא גם יוצרים רגעים מהנים למשתמשים, משפרים את שביעות הרצון והיעילות של האתר.
מערכת תמיכה מתקדמת
מערכת התמיכה שלנו מבטיחה שהבעיות שלכם ייפתרו במהירות ובזמן. תוכלו לדווח על בעיה ולעקוב אחר ההתקדמות שלה בזמן אמת כך ששום דבר לא יישכח.
ניהול משימות
עם מערכת ניהול המשימות שלנו אנו מאפשרים לכם לראות את משימות האתר ולספק לכם מעקב אחר הפרויקטים ושיפור התקשורת.
עדכוני תוכן באתרים
שמרו על רעננות האתר שלכם עם שירות ההזנה שלנו לתוכן לפי דרישה. בין אם מדובר בעדכון תוכן או שינוי גרפיקה, אנו נוודא שהתוכן שלך מתפתח עם העסק.
מגוון תוכניות שירות מנוהל לאתרי וורדפרס
תוכניות התחזוקה של אתרי הוורדפרס שלנו נועדו לעזור לכם לצמוח ולתחזק את האתר שלכם.
לשקט נפשי
Basic Protection
לשקט נפשי, שומר על האתר שלכם בטוח, מאובטח ומעודכן.
280 ₪ לחודש
חינם לחודש הראשון
ללא התחייבות!
מה כלול:
- אחסון אתרים פרימיום
- עדכוני ליבה + תוספים
- גיבוי בשרת נפרד מהאתר
- אבטחה וניטור
- תמיכה בזמן השבתה
מה לא כלול:
- תמיכה באתרי מסחר
- תמיכה באתרי LMS
- משימות חודשיות
למתקדמים
Website Care
תוכנית הטיפול באתר לאתרים מתקדמים עם קצת תמיכה מקצועית.
480 ₪ לחודש
חינם לחודש הראשון
ללא התחייבות!
מה כלול:
- כל מה שתחת Basic Protection
פלוס:
- מערכת פניות לתמיכה
- 1 שעה של עדכוני תוכן
- ניטור ויזואלי של פריסת האתר
- תמיכה בזמן השבתה
מה לא כלול:
- תמיכה באתרי מסחר
- תמיכה באתרי LMS
הכי פופולארי
Website Care Plus
התוכנית הפופולארית ביותר שלנו, למי שצריך איש מקצוע לסמוך עליו.
860 ₪ לחודש
חינם לחודש הראשון
ללא התחייבות!
מה כלול:
- כל מה שתחת Basic Protection
פלוס:
- הערכת אתר ראשונית
- מערכת פניות לתמיכה
- לוח Trello למשימות
- ניטור AI אוטומטי
- 2 שעות תמיכה ועדכונים ע"י מפתחים
תמיכה כלולה עבור:
- תמיכה באתרי מסחר
- תמיכה באתרי LMS
לעסקים צומחים
Website Care Pro
לעסקים גדולים ואתרי מסחר שמוכנים לגדול ולהתרחב.
3,000 ₪ לחודש
חינם לחודש הראשון
ללא התחייבות!
מה כלול:
- כל מה שתחת Basic Protection
פלוס:
- הערכת אתר ראשונית
- מערכת פניות לתמיכה
- לוח Trello למשימות
- ניטור AI אוטומטי
- 6 שעות של עדכוני תוכן
- 4 שעות תמיכה ועדכונים ע"י מפתחים
- תיקון תקלות ב-Google Search Console
- סריקה חודשית לאיתור קישורים שבורים + 301
תמיכה כלולה עבור:
- תמיכה באתרי מסחר
- תמיכה באתרי LMS
ביטוח פרימיום
תיקון כל באג באתר, כלול!
צריך עוד זמן תמיכה?
יש לכם כמה משימות גדולות לבצע באתר שלכם וזקוקים לתמיכה נוספת של מפתחים?
הוסיפו זמן פיתוח נוסף לתוכנית שלכם.
שעתיים – 520 ₪ נוספים לחודש
4 שעות – 1,000 ₪ נוספים לחודש
8 שעות – 2,000 ₪ נוספים לחודש
יש לכם שאלה?
תסתכלו על השאלות הנפוצות שלנו
איך זה עובד?
שיחת הערכת ראשונית לאתר
אנחנו מתחילים בביצוע הערכה ראשונית ומעמיקה וביקורת אתרים (ללקוחות Website Care Plus ו-Pro). זה מאפשר לנו להבין בצורה הטובה ביותר את ההזדמנויות הגדולות ביותר שקיימות באתר שלכם. לאחר שסיימנו את ההערכה, נבצע שיחה, נעבור על מה שמצאנו ונפרט את השלבים הבאים.
נצטרך גישת מנהל לאתר ולשרת האחסון הנוכחי כדי להשלים את ההערכה שלנו.
30 הימים הראשונים
במהלך 30 הימים הראשונים, נגרום לאתר לפעול מהר יותר, נתקן בעיות קריטיות ונעדכן אותו כדי שנוכל להתחיל לעבוד על סעיפי הפעולה שסוכמו בהערכה שלנו.
תמיכה מתמשכת
לאחר החודש הראשון, נעבוד על כל פריטי הפעולה תוך שימוש בזמן התמיכה שהוקצב לנו. אנו גם נספק את חבילת ניהול האתר החודשית שלכם. ואם תצטרכו משהו נוסף, אנחנו כאן לרשותכם!
התחילו היום ושלמו רק בחודש הבא
נסו את שירותי התמיכה, הטיפול והתחזוקה שלנו באתרי וורדפרס למשך 30 יום, ואם אינכם מרוצים ממה שאנחנו מספקים – אתם יכולים לעזוב ללא התחייבות, למרות שנהיה עצובים מאוד.
דירוג ממוצע
לקוחות מספרים מנסיון על השירות המנוהל שלנו לאתרי האינטרנט.
אנשי מקצוע אמיתיים, אדיבים ועוזרים, תמיד זמינים לייעוץ וסיוע. נותנים עדיפות לטובת הלקוח וחושבים בצורה יצירתית כדי למצוא את הפתרונות המתאימים ביותר.
אפרת שוחט-רייך
ראשת תחום דיגיטל בקומטל טכנולוגיות
העבודה עם Websight הייתה חוויה יוצאת דופן. הצוות שלהם היה מאוד קשוב ותקשר ביעילות לאורך כל הפרויקט. האתרים שהם יצרו היו לא רק מדהימים מבחינה ויזואלית אלא גם ידידותיים ופונקציונליים. המומחיות שלהם בעיצוב UX/UI באה לידי ביטוי בניווט חלק ובאינטראקציות המרתקות באתרי האינטרנט. אני ממליצה בחום על החברה הזו לכל מי שמחפש חווית עיצוב אתרים מהשורה הראשונה.
טל האמר טופז
סגן נשיאה Roligo Dental
websight ליוותה אותי בעשור האחרון בבניית ועיצוב אתרים ליחידות שונות בחברה. כולם קשובים ומסורים לכל התהליך, מקצועיים מאוד ובעלי חוש יצירתי מפותח לפתרונות ורעיונות עיצוביים, בעיקר בחלק הטכני. רמת השירות גבוהה מאוד וכך גם הזמינות והסבלנות.
גלית ארז
מנהלת שיווק בחברת כיוונים
העמדתי את אתר המתחם לטיפולו של צוות מיומן במיוחד, תוך הקפדה על שירות מהיר ויעיל עם פתרונות זמינים בכל עת.
אלמוג לחיאני
מנהלת שיווק בחברת דיזיין פלוס
מקצוענים שכיף לעבוד איתם בסבלנות אין קץ. הקימו לנו אתר מא'-ת' כולל אפיון, עיצוב ופיתוח והרבה סיעור מוחות וחשיבה יצירתית.
תמר שוביש
מנהלת MiC - מרכז חדשנות עירוני
שירות, מקצועי, אדיב! בנו לנו דף נחיתה מדהים לרשת! שירות מכל הלב, זמינות מקסימלית, תודה!
חן גנון
מנהלת רשת ספורטיב בחברת כיוונים
הזדמן לי לעבוד עם websight במספר פרויקטים הקשורים לפיתוח ועיצוב. תמיד זמין, תמיד מועיל ומקצועי ללא ספק. שמח שהגורל הפגיש אותנו, אני מקווה שנמשיך בפרויקטים הבאים
דניס יונגמן
מנהל שיווק דיגיטלי באגד
תענוג לעבוד עם websight קשובים לכל צורך ונותנים מענה איכותי ומהיר גם לבקשות המורכבות ביותר 🙂
דור הגולנגינר
מנהל דיגיטל בעמותת Natal
אני ממליץ בחום על websight, מקצועיות, פתרון בעיות ותקלות בזמינות גבוהה, תחזוקה ופיתוח יחס ופתיחות גבוהים, נעימים.
עודד שוהם
מנהל מתחם המוזיאונים בכיוונים
אני עובד עם websight למעלה משנה. הם בנו עבורנו את האתר ומעדכנים בעת הצורך. העבודה איתם יעילה מאוד ובתזמון מצוין. תמיד מרגישים שיש עם מי לדבר ולהתייעץ וכמובן לעשות סיעור מוחות ובזמן טוב.
תומר סרוק
סגן נשיא לשיווק ומכירות ב-Airwayz
שאלות נפוצות
למה אני צריך תוכנית תחזוקה כשהאתר שלי היה בסדר עד עכשיו?
תחשבו על תוכנית התחזוקה שלכם כמו פוליסת ביטוח.
אלא אם כן אתם פרואקטיביים, עד שתבינו שאתם צריכים תוכנית תחזוקה לאתר, זה עלול להיות מאוחר מדי. האם הצוות שלכם יכול להתמודד עם התרסקות האתר? האם אתם מעדכנים באופן קבוע תוספים, ורכיבי אבטחה? האם אתם מוכנים להגיב במהירות לתוכנות זדוניות או תוכנות כופר?
תוכנית השירות המנוהל לאתרי וורדפרס היא דרך קלה לוודא שהאתר שלכם תמיד פועל בצורה מיטבית ומוגן מפני איומים פוטנציאליים. תוכנית תחזוקה מקיפה יכולה לספק מגוון שירותים, כגון עדכוני ליבה, תוספים וערכות נושא, סריקות אבטחה יומיות, גיבויים, הסרת תוכנות זדוניות, אופטימיזציית מהירות ועוד.
קיום תוכנית תחזוקה תעניק לכם שקט נפשי בידיעה שהאתר שלכם מטופל על ידי אנשי מקצוע.
האם אני יכול לקבל יותר מאתר אחד תחת אותה תוכנית תחזוקה?
אנחנו מתאימים כל תוכנית תחזוקה לאתר ספציפי, כך שכל אתר זקוק לתוכנית נפרדת. אבל אם אתם מפעילים מספר אתרים, נוכל לעבוד אתכם כדי למקסם את תקציב השעות שלכם כך שיכסה את כל האתרים.
כיצד מתנהלת תקשורת תמיכה?
את כל בקשות התמיכה ניתן לשלוח לכתובת [email protected].
כאשר אנו מצטרפים אליכם ועוברים על הסכם השירות שלנו, אנו בודקים עד כמה קל התהליך באופן מפורט יותר.
האם אני יכול לבקש תכונות חדשות ולא לקבל חיוב נוסף עבור שלב המחקר?
כן! בניגוד לרוב תוכניות התחזוקה האחרות, אנחנו לא גובים תשלום עבור זה. אנו מעריכים אתכם כלקוחות ומבינים שהדרישות שלכם עשויות להשתנות כל הזמן. בין אם נמליץ על פתרון מוכן או נתחיל בתהליך לבנייה מותאמת אישית, נשמח לשוחח על איזה פתרון יכול לענות על הצרכים שלכם.
התוכנית שלי מאפשרת עומס עבודה מסוים. האם אתם יכולים לקחת על עצמכם יותר שעות או פרויקט אחר?
כן! שלא כמו סוכנויות תחזוקה בלבד, לחברה שלנו יש את היכולת לעבוד גם על פרויקטים גדולים יותר כמו פיתוח תכונות חדשות ועיצובים מחדש. כל עוד זה מתאים לשעות שלכם לחודש, אנחנו מבצעים זאת ללא הגבלת זמן לכל בקשה.
האם השעות מתגלגלות בכל חודש?
לא, עם זאת, אתם יכולים לספק לצוות שלנו לוח זמנים של בקשות מראש ולהקצות שעות לעדכונים או יוזמות גדולות יותר.
באיזו תדירות עושים עדכונים?
הצוות שלנו מבצע עדכוני וורדפרס על ליבת וורדפרס, התוספים ותבניות הנושא שלכם פעם בחודש. תוספים מורכבים כמו WooCommerce, מכוללי דפים ותוספי חברות מעודכנים פעם בחודשיים.
הצוות שלנו מקבל דוחות פגיעות באופן מיידי ומתקן כל עדכון המכיל פרצות אבטחה תוך 24 שעות.
האם אני צריך להירשם לחוזה ארוך טווח?
לא! תוכניות התחזוקה שלנו לוורדפרס זמינות מחודש לחודש. אנחנו רוצים שתישארו איתנו כי אתם מרוצים מהשירות, לא בגלל שאתם מחויבים לכך.
כיצד מטופלים ומאוחסנים גיבויים לאתרים?
אנו משתמשים במערכת גיבוי חיצונית כך שגיבויים יומיים נוצרים על ידי השרת בכל יום.
הגיבויים מאוחסנים בנפרד מקבצי האתר, כך שאם משהו יקרה לאתר, הגיבוייםבטוחים.
אנו מאחסנים את הגיבויים שלנו אצל ספק גיבוי מכובד ואמין, נפרד מהגיבויים של שרת האתר.